onsdag 21 februari 2007

Trött!

Jag förstår verkligen inte varför jag aldrig kan gå och lägga mig i tid och få saker gjorda, som jag tänk. Skit, skit, skit. Jag är en dålig människa! Men det gör inget, för jag har nya jeans som jag är kär i! Tack, tack, tack till David som hjälpte mig att finansiera dem! :) Hans mamma har varit i stan i några dagar också...idag bjöd hon på mat! Det blev Grekiskt på Plaka. Det var gott och trevligt. Sen fick jag skjuts hem och bjöd upp svärmor för en titt på min lägenhet. Hihi. Jaja. Nu ska ni få se på mina lovely jeans igen...om ni inte vill, så är det bara att blunda. Sen ska jag lägga mig och läsa lite (har hemtenta att skriva imorgon + torsdag, tjoho!) och sedan sooova. Så skönt! Oh, dessutom vill jag ha en t-shirt som finns på Monki. Fast den råkade visst vara från Lee och kosta 600 spänn, så det blir absolut ingenting med det. Skulle ALDRIG lägga så mkt pengar på en t-shirt, hur fin den än är! Så det så. Puss hej!

Jag älskar även min t-shirt från Monki. Och mitt rea-halsband från ASOS. Peace out!


Och puuuussssss!!


Min lugg börjar äntligen bli lång igen! Jippi!



Pussepuss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha sköna bilder :) Fasiken vad mycket snö det är idag!!! Jag har underställ på mig, det är hett. Yeah! Nej nu är det dags att rör på sig. Puss puss! /fia

Anonym sa...

hey claaaara! i do agree, som en kombi mellan allt bra i världen, typ(jackan alltså...).:) och ja, bäbisar är så söta och dendär jag fick hålla i var helt galet söt som en lite muskel när man höll honom. Alltså han rörde rund och så, gudars skymning! yääs, nehe nu ska jag eeeeta frukost! pusshej!//Linda