onsdag 28 februari 2007

Onsdag

Top Model ikväll!

Idag har jag varit stressad. Som alla andra dagar. Och idag hade jag knappt någon anledning att vara stressad heller... Dagens stressfaktorer var dock: skulle hinna ringa museer om sommarjobb (hanns med), betala räkningar (done, och fy satan vad hemsk det är!), fylla i bostadsbidragspapper (icke gjort, ska skriva ut nya papper och fylla i imorn! måste!), diska (håller på, eheee, nämen, jag ska fortsätta snart), städa (tja, hinner få lite gjort iaf), gå på bio (får skjutas upp pga tidigare nämnda faktorer). Så, ja, det var väl det. Jag stressar upp mig alldeles lätt nuförtiden, det är fan inte hälsosamt! Men, men. Känns som om jag inte har så mkt kvar att stressa över för tillfället iaf. Det är väldigt skönt med en stillsam kväll hemma med lite städning och TV. Faktiskt.

Vad mer? Jo, herrejösses vad jag vill ha vårskor! Det som står högst på listan just nu är: ett par röda och ett par svarta pumps/sandaler (lite klack iaf) - gärna i lack dessutom, ett par silverfärgade ballerinaskor samt ett par svarta snörskor/"herrskor". Jag tänkte satsa på "tag tre, betala för två" på Skopunkten, men jag har nog inte riktigt råd med det ens. Inte just nu iaf. Vi får väl se hur ekonomin ser ut i slutet på månaden. Om jag inte shoppar nåt mer nu och sparar lite så kanske... Först och främst vill jag iaf ha vår! Jag orkar inte med detta snöslask mer nu! Jag vill ha vårjackor och vårskor och värme!

Nej, nu ska det diskas vidare, sen ska jag laga mat och sedan kolla på Top Model och städa lite lätt samtidigt. Imorgon (troligtvis) blir det Pans labyrint på bio! Myspys!

Tack och hej! (Jag fick VG i Etnologi C förresten! :D bara för att skryta lite...)

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej och congratulations för kursen!:) då får man skryta! och snart ska jag ha min finfina vårjacka, om exakt 2 veckor...:) yeey! nehe, nu börjar lost snart... pusshejvihörs!

Anonym sa...

grattis. vad du är bra.