lördag 17 februari 2007

Jeans igen! Och tråkkväll...

Just nu är Fia & Tony i Norrköping hos Linda & Christoffer och har säkert hur trevligt som helst. Jag sitter framför datorn jag...försöker få ihop lite vettig text till grupparbetet jag måste slita med när andra roar sig. Yey! En riktig segkväll med andra ord :( Men ja, jag får väl skylla mig själv. Jag hade kunnat klara av detta pluggande tidigare idag...men då gick jag och David på stan! Min jakt efter de perfekta jeansen verkar aldrig ta slut...förrän nu!! (hoppas jag verkligen!) De mörklblå H&M-jeansen var inte riktigt så perfekta som jag trodde först, utan en aaaaning för snortighta. De och de andra, Vero Moda-jeansen, åkte tillbaks idag. MEN jag tror att jag har hittat de perfekta jeansen nu. På Top Shop. Mörkblå, otvättade ty, tighta OCH 30 i längd! Dvs. inte för långa! Tjoho! Nån som vill se? Titta då!

Smala, mörkblå. Fina!

Kolla längden liksom! Behöver inte vika upp dem!

Perfekt! 30 i längd liskom! Mina ben är korta! :P

Dessutom längtar jag grymt mycket efter vår nu! Vill ha min nya fina svarta jacka och min kappa från förra året! Slänger in en bild på den också, bara för att :)



Pusshej!

1 kommentar:

Anonym sa...

Niiiice med blå-jeans, jag vill också ha! Nu har våra övernattare åkt hem och det var hur trevligt som helst när dom var här. Oj vad du missade!:) Jag har köpt en vårjacka idag, en fin en, från hm,ganska kort, kortare än min röda och dubbelknäppt och fiiin fin. nehe nu ska jag ut med c och doggy. pusshej!