fredag 2 februari 2007

Jaha. Då var det väl dags att komma igång här då kanske. Eller? Herrejesus. ALLA har ju bloggar nuförtiden. Det är ju nästan lite tröttsamt. Fast kul. Jag har typ hundra bloggar bland mina favoriter...modebloggar + vänners bloggar. Yes. Så, det är startpunkten då. Jag vet inte exakt vad denna blogg kommer att bestå av, eller hur ofta jag kommer att skriva i den. Men, det lär väl märkas. Jag kanske kommer igång och skriver jättemycket när jag väl börjat, vem vet? Eftersom något av det roligaste jag vet i bloggväg är att titta på andra människors "outfits" (uttjatat ord, blablabla) så kommer jag nog inte kunna låta bli att slänga upp lite bilder på mina kläder här...med tanke på hur mycket jag tänker på och drömmer om fina kläder så... Jaja, om ingen är intresserad, så är det ju bara att låta bli att läsa/titta, whatever.

För ett tag sen läste jag om den här grymt snygga jackan från Vero Moda (499:-) på feber.se som jag blev helt kär i. Idag var jag äntligen lite ledig och kunde ge mig av på jakt efter den på stan. Letade efter den inne på Vero Moda i Nordstan, men hittade den inte, frågade efter den och en expedit sa att den var slut i svart men fanns i beige. Jag hittade den, provade den och hoppades nästan på att den skulle sitta åt helvete fult (beige är inte riktigt min färg...). Men den satt ju som en smäck! Ack vad ledsen jag var över att den inte fanns i svart! Men, men. Jag gick till kassan och frågade om den möjligtvis fanns i svart i någon annan butik. Denna expedit sa dock att hon trodde att den fanns i svart i den butiken...hon gick iväg för att se efter och TADA!!! Där var den! My baby! Väl undangömd i ett hörn (typ). Och ack så fin den är! Titta:



Köpte även denna varma myskofta (299:- på Gina Tricot). Är väldigt nöjd med den faktiskt, har gått omkring med den på mig hela kvällen här hemma. Skönt för mig som är så frusen av mig!

Den här väskan köpte jag på Emmaus igår för 60 spänn. Den hade schyst A4-format, så jag tänkte att den kunde lämpa sig väl som ny skolväska! Gött mos!

Köpte även en söt blå frotté-nescessair (stavas?) med Hello Kitty-tryck på H&M idag. Skönt att slippa min fula, trasiga gamla sak! That's that för ikväll känner jag! Gonatt med er, imorn blir det [ingenting] på Storan! Skojskoj! Adios.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Åååå vad din jacka är fin! Jag ska sno den av dig när du är full ikväll... muhahaha /fia

girlfriendinacoma sa...

haha, så bra för mig att den är för stooor för dig då :P