onsdag 21 februari 2007

Idiot

Ja, jag är rätt puckad faktiskt. Jag kommer att få skriva hela natten...eftersom jag inte gör det nu. Eller ja, skriver är ju exakt vad jag gör nu. Men om fel saker, på fel ställe. Bara för att jag vet i princip vad jag ska skriva så orkar jag aldrig ta tag i det. Haha, jag är så kass på att plugga! Men jag kommer ju att få det gjort liksom. Och nu är det Topmodel också. Love it!

Hemska, hemska väder det är nu! Jag vill ha vår och lite värme, inte snö och minusgrader! För jag vill köpa vårskor nu! Jag funderar på att dra till Skopunkten nån dag och köpa tre par skor till priset av två, tjohej!

Jaja, jag har för mig att det var nåt mer jag tänkte skriva, men skit samma. Nu när jag ändå är igång med skrivandet ska jag fortsätta skriva på rätt saker. Med Topmodel på i bakgrunden naturligtvis.

Adios!

Inga kommentarer: