måndag 12 februari 2007

Städat

Ah, jag städade igår och det är så skööönt att ha en fin lägenhet igen! Tack till min nya dammsugare som gjorde ett fint jobb! Måste bara lägga upp några bilder på min nyfixade sänghimmel och tv-bänk. Tjoho vad nöjd jag är!

Att jag inte har fått nåt pluggande gjort idag, eller inte skrivit nåt ansökningsbrev, det är ju en annan femma det (som man brukar säga). Jaja.


Min prinsessäng :) Oh, så mysigt! Det är en myggnätssänghimmel + gardiner från IKEA. Pysslade ihop dem idag och det blev precis som jag tänkt mig!


Mys!

Fixade till min snygga tv-bänk lite. Lade dit mina ELLE- och Pause-tidningar, plus några andra magasin, och så ställde jag dit mina snygga ljus som jag fick av broder i julklapp. Tjo!

1 kommentar:

Unknown sa...

Men så fint du har gjort Tutten! Jag sitter här och dricker te och leker lekan att jag kan klara statsvetenskaps tentan. Woho! Tror jag har skadat knät också, gör skkkiiit ont. Sprang från komvux till spårvagnen igår och då bara, krasch! Så nu gör mitt knä ont. Så du vet! Detta drar ju även ner mina chanser att klara statsvetenskaps tentan, för du vet det blir svårare när man är så här handikappad... dadidooo!