fredag 9 februari 2007

CSN!

Ok, jag vet, jag är sämst på att uppdatera min blogg. Men, men, det skäms jag inte för! Var bara tvungen att gå in här nu och skriva att jag äntligen har fått in mina csn-pengar! Tjoho! Nu kunde jag äntligen lämna tillbaks mina pengar som jag lånat av mig själv och få lite bättre samvete igen. Så nu ska jag klä på mig (ja, det är eftermiddag, men jag är seg och förkyld och ledig idag så jag har inte kommit så långt än...) och käka nånting (gröt, typ) och sedan sticka iväg till Willys Hemma och handla en massa mat! Jag är köttsugen...haha. Ska köpa massa köttfärs och göra köttbullar och enchiladas (kan man värma dem i micron månntro?) och så ska jag köpa blodpudding. Bland annat. Mums för kött just nu! Hah, och jag skäms inte för att säga det! (Eller jo, lite...men jag kommer säkert in i en veggie-period sen).

Adios!

(Titta, jag hade ju ingenting intressant att skriva, då är det väl lika bra att låta bli?)

Förresten. Jag köpte ett par jeans här om dan. Men jag tror att de är för små, så de får nog åka tillbaka... :( Varför finns Gina Tricot-jeansen jag vill ha inte i min storlek, någonstans? Jag vet ju att de faktiskt ska finnas i den storleken. Crap. Är ganska säker på att de är bra i den storleken. Jaja. Dessutom börjar mina svarta byxor bli sönderslitna...snyft. Fast iofs, sån kan jag ju bara köpa nya likadana om jag vill... WHATEVER, vem bryr sig?

NU drar jag!

Tjingeling!

Inga kommentarer: