söndag 2 december 2007

Dagen efter

Jag hade fest igår. Det var mycket trevligt! Fast man blir lite stissig av att vara värdinna alltså, speciellt när det är så mycket folk på en så liten yta! Men kvällen passerade väl utan allt för många missöden (några måste man ju räkna med...). :) Tack för de fina presenterna också! Idag ska jag äta choklad och pepparkakor (både hembakta och köpta), och varför inte dricka lite glögg (både hemmagjord och köpt där med) ur min fina fickplunta. Och så måste jag hitta nåt att lägga i den fina skålen också. Alternativt dricka vin också, och folköl (fast jag kanske väntar med det några dagar tror jag...). Och naturligtvis tända ett doftljus eller två! Missade jag nåt nu? Tony vann defenitivt tävlingen om bästa presentrim. Han var iofs den enda tävlande också. Men i alla fall. Nä, tack för igår ni som var där! Nu ska jag snart sätta igång med (eller nä, slutföra) städningen. Är lite sugen på att gå på fest , i motsatts till att ha fest liksom. Bjud mig nu!

Dessutom måste jag säga att jag i princip inte är det minsta bakfull! Lovely!

Jaha, vad mer... Haha, André var så söt när han somnade i soffan med en kudde över huvudet.
Jag hoppas att folk tog en del kort som de vill vidarebefordra till mig! Hatar att min kamera är kass :(

Nä, nu ni, nu blir det städa av! Adios!

Inga kommentarer: