söndag 9 december 2007

The hunt continues...

...jo, jakten på skorna alltså. Lämnade tillbaks de skyhöga från skopunkten, eller nä, bytte dem mot ett annat par. Som jag nog ska lämna tillbaks till fördel för ett par andra jag hittade på Wedins och som jag inte kan sluta tänka på ;) Ska nog köpa dem imorn och fundera lite...haha, herre gud. Men, men. Här sitter jag halvnaken och tonar håret. En såndär 8-tvättarstoning i en väldigt diskret mellanblond nyans. Förväntar mig inga underverk men hoppas att utväxten blir en aningen nedtonad liksom. Snart ska det tvättas ur... Klippte dessutom av ett par centimeter av de snuskigt slitna topparna, jag tror mitt hår mådde bra av det.
Igår var jag alltså en sväng på stan med David och jag följde med honom in till en optiker där han skulle köpa linsvätska. Jag roade mig med att prova glasögon! Det är så ooootroligt snyggt med svarta, kantiga plastbågar att jag nästan önskar att jag hade ett synfel!! Dessutom tycker jag att jag passar i glasögon, om man får säga nåt så smickrande om sig själv :) Synd bara att det är så löjligt att ha bågar med fönsterglas i bara för syns skull ;)
I sista sekunden köpte jag dessutom en supermysig stor kofta på Cubus för 199:-. Fett nice!

Nu ska jag skölja ur färgen innan håret trillar av!

Inga kommentarer: