fredag 7 december 2007

What to do?

Jag beställde ett par skor från skopunkten för några få dagar sedan och idag kom de fram. De är fina, faktiskt. Men, oj, oj, oj så höga! Klacken alltså. Shit i helvete... Jag vill ha dem, men hur fan ska jag kunna gå i dem? Men alltså, förutom höjdskillnaden mellan häl och tå är de fantastiskt bekväma! Damn...jaja. Jag har dem på mig nu...och funderar. Och får typ ont i fötterna av att sitta ner med dem på, haha. Bild kanske kommer nån gång, om ni ens är intresserade.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Beställa från skopunkten, visste inte ens att det gick, där ser man:) men klart vi vill ha bild, iaf jag som bor 100 mil åt fel håll!:) pussshej!//Linda

girlfriendinacoma sa...

jodu linda, det går alldeles utmärkt att beställa därifrån, skorna kom på 2 dagar! :D hah, undrar hur värt det är att svara här...men ändå. Bild kommer nån gång ;)