fredag 28 december 2007

Trådlöst

Min mor och far har blivit med trådlöst nätverk, vilket är bra för då kan jag surfa i sängen. Min dator fick nämligen följa med hem i år, den är lite sjuk och måste bli lite ompysslad. God jul förresten, eller god fortsättning eller vad man nu säger!

Julen har varit fin, jag har blivit med kamera som jag ska leka med snart. Köpte ett minneskort till den idag och ett par 3D-glasögon följde med. Mycket underligt, ska undersökas strax.

Juldagskvällen spenderades i E-tuna och var mycket skoj, oplanerad utgång, dans...jao, kul som satan!

Jag har varit i den kungliga Hufvudstaden idag med mina tre musketörer Karin, Linda och Sofia. Vi rea-shopade (så mycket som en halsduk för min del, och så minneskortet men det var inte på rean) och käkade Libanesiskt. Mycket trevligt och mycket gott! En negativ sak var dock att jag fick sjuuukt ont i huvudet lagom till middagen, men men, det släppte efter ett bra tag och två Alvedon serverade på silverbricka. Haha, förresten roade jag mig med att vara bonnig och säga lustiga saker som mitt sällskap tyckte var pinsamt, typ: "Men guuud så mycket folk det var här i storstan!" eller "Tror ni vi ser några kändisar idag då?" och diverse andra saker på samma tema som jag inte kommer på nu...allt med grövsta västmanländskan. DET NI!

Nu ska jag som sagt leka med kameran! Eller ja, med det tillhörande bildredigeringsprogrammet, kolla om man kan lyckas göra 3D-bilder på nåt sätt..? Mycket skumt.

Förresten Fia, kolla kängorna! Snygga va? Don Donna brukar inte vara så dyra nuförtiden tror jag, finns på Wedins. Det kan hända att jag köper dem om de är fina i verkligeheten, men det gör ju inget om vi har lika...om du nu blir intresserad av mitt tips vill säga, du kanske tycker att de är jääättefula! Skit samma.

HEJDÅ!

Inga kommentarer: