lördag 24 januari 2009

Seg lördag

Idag har jag en såndär riktigt seg dag. Har inte gjort någonting vettigt alls, käkade frukost vid 15-snåret... Men det är fint, det är så man ska spendera lediga dagar, right?

Jag känner mig dessutom lite extra ledig den här helgen. Ända sedan i julas har jag varje ledig stund (eller nä, en liten överdrift kanske) tänkt att jag borde uppdatera mitt CV och börja leta lite efter jobb och sånt....eftersom jag inte visste om jag får vara kvar på museet efter februari. Meeeen, nu fick jag ju besked i torsdags om att Charlotte blir borta åtminstone till första juni! Alltså har jag jobbet säkrat hela våren. Liiiite gött kan man väl säga att det är! :)

Så, detta har firats med fest både i torsdags och igår. Ja, egentligen var ju inte mitt jobb som var orsaken till partajandet, utan det faktum att Nicki var på besök i staden. I torsdags var vi ett mindre gäng som sågs, men det blev helt galet. I går var vi några fler, en riktig Ostkupan-reunion (även om många nyckelpersoner saknades). En riktigt rolig kväll var det! Alltid trevligt att hänga med mina kära gamla grannar. Men inte så konstigt då kanske att jag har en trött och seg dag idag :)

Nu ska jag snart köpa mig nånting att äta. Thaimat kanske? Sen blir tv:n min bästa kompis. Kanske kolla på nån film? En lugn kväll helt enkelt.

Byebye!

Inga kommentarer: