torsdag 8 januari 2009

Back to work

Jaha. Tillbaka i vardagen igen då. Nu har jag jobbat i hela två dagar efter semestern, och helt slut är jag. Men man vänjer sig väl. Jag har slöstartat denna korta vecka i alla fall, men nästa...då jävlar. Då ska jag vara flitig som en liten mygga.

I måndags var det fortfarande semester dock, och jag var ute på krogen. Knasigt va? Hamnade på Pustervik med Kristin, Anders och co. Där var det rundpingis som gällde. Och Super Mario. Det var roligt! (Alltså, inte för att jag spelade varken pingis eller Mario. Men ändå.) Ni ska få se lite kort, för det blev så himla fint. Funderar på att göra ett facebookalbum med enbart pingisbilder, så snyggt vettni.


Nu ska jag snart sova är tanken, imorn jobb och sen heeeelg. Fint att man längtar så efter helg första veckan tillbaks på jobbet... Men ja, jag gillar ju mitt jobb egentligen. Fast det är rätt gött att vara ledig.

HEJDÅ!

Inga kommentarer: