torsdag 1 januari 2009

2009!

Gott Nytt År mina vänner!

Nyåret firades in i Västerås i Jennys sällskap, med en drink i näven. På Pluto. Hehe. Det var väl sådär va, men sällskapet var fint. Jag är nöjd med nyårsfirandet iaf, vad kan man vänta sig av den hypade kvällen? Jag kan dessutom säga att jag är nöjd över att jag inte snurrade iväg på nån efterfest där...haha. Ojojoj.
Jag hade mina nya skor på mig, och kunde stå på benen hela kvällen. Lyckat! De var ju riktigt sköna. Fett bra.

Så, nytt år alltså. Det kommer att bli ett annorlunda år, det är jag övertygad om. Så kan man ju bara hoppas på att det blir ett bra år. Men ja, det blir det nog. Vad är nytt då? Jo, året inleds som singel. Det var ju några år sedan. Jenny lämnar landet. Det känns sorgligt, men å andra sidan får man ju världens bästa anledning att besöka London :) Du kommer att få det grymt Jenny, men jag kommer att sakna dig! Vem ska jag nu gå med till Svanen...? Fia, är du på eller?

Jag har ju dessutom ingen aning om hur jag kommer att sysselsätta mig efter den sista frebruari, någonting som så smått börjar stressa mig nu. Jag har ju jobbat så mkt med att uppdatera mitt CV under julen...eller inte. Så ja, det kan ju ses som ett litet orosmoment. Men det ska väl lösa sig (tänkpositivttänkpositivttänkpositivt) i sinom tid.

Men annars känns det som att 2009 kommer att bli ett gött år. Man kan ju alltid hoppas!

VÄLKOMMEN NYA ÅR!

Inga kommentarer: