måndag 2 juni 2008

Självstympning

Jag har klippt håret. Typ en decimeter. Men det säger mer om hur långt det var innan, för jag är ju fortfarande långhårig liksom. Det är så skönt! Det var så fruuuuktansvärt slitet innan och nu är det friskt och kortare. Gött mos! Bild kanske kommer, kanske inte. Och tex. Jenny som har sett mig nyss - jag klippte ännu mer idag, så nu kanske det tom. syns att jag har klippt mig!

Intressant? Njae.

Hur som haver, det är sommar nu. Till och med juni månad. Sommar på riktigt alltså. Imorgon börjar jag sommarjobba. Vanligtvis när det gäller jobbande så brukar man ju vara lite nervös och förväntansfull dagen innan man ska börja jobba. Så är inte fallet idag, vilket ju inte är så konstigt eftersom jag ska göra samma sak som i princip varje dag under det senaste halvåret...Yesaaah.

Vad annars...Jo, var hemma i Kungsör föregående vecka. Hängde lite med mor och far och träffade Karin och Staffan i Västerås, vilket var trevligt naturligtvis. Just nu borde jag skriva uppsats men jag orkar inte riktigt. Det är för varmt, kan vi säga.

Pusshej! Iiih, idag ska Fia ringa mig har hon lovat :*

Inga kommentarer: