fredag 6 juni 2008

Bildbloggen

Nu tänker jag förgylla era liv med lite random bilder som får representera den senaste tidens (våren-början på sommaren) händelseutveckling, eller nåt. Enjoy!

Jag och Jenny har gått på bal...

Jag har hängt med Karin i Västerås!

Titta, svensk sommar! Torpa...fiint.
Göteborgsk sommar, fint även det.

Anna har kommit hem från Aussie-land!

Jenny har skaffat sig en redig karl!

Den här bilden får väl illustrera att jag har klippt av en decimeter av mitt hår och att jag har hunnit få lite färg, eller så ville jag bara klämma in en egobild

Linda har tagit sin examen och Fia har rest till Afrikatt, den stora kontinenten i söder. Båda saknas, den vänstra är lättare att besöka än den högra dock.

Fia är låååångt borta. Som tur är finns det telefoner och INTERNET även i Afrika, kontinenten i fjärran, dessvärre är det svårare att ta sig dit än till Fridhemsgatan. Men jag får uthärda, snart är hon tillbaka! Det ska firas med smörgåstårta.

NU ska jag sova. Gonatt! (om någon har önskemål på borttagande av bilder så är jag GANSKA medgörlig (parentes i parentesen: medgörlig är ett vackert ord att säga, men att skriva såg det ju fördjävligt ut! Görlig liksom...)). Puss på er fina människor!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Men hur ser jag ut på bilden med max? Helt knäppt ju. Men han var ju fin haha. Den kan vara kvar..det syns ju hur snygg jag är på balbilden :)

//Jenny

Anonym sa...

Du ser lycklig ut, och lite ägande..."han är MIN" liksom. Fint tycker jag ;)

Anonym sa...

Jenny, vad lang max ar! Jag tankte att han skulle vara 1.40! Nej kanske inte men inte sa lang. Men han ar snygg, grattis! :) Jag ar ocksa snygg. Vill du bli ihop med mig? Mitt SAnummer:0711704161. Ring sa dejtar vi! Puss!
PS. Jag saknar er alla! Nu ar de vinter har. Idag hade jag pa mig tshirt, tva stickade trojor och jacka pa vag till jobbet. Cold i tell ya! /Fia rocks! Ps igen. Nar jag komemr hem vill jag att ni ska mota upp mig pa tagstationen och sedan drar vi ut pa stan och har varldens rojarkvall! Bra da sager vi sa! Jag vill ha ballonger ocksa. Kommer till goteborg runt den 6-7 sadar. Ses dar! Hej!

Anonym sa...

Fia!! Vi är där med allt du önskar!!!!!

ps. max är 1.95 m

//Jenny

girlfriendinacoma sa...

DAVID ÄR LÄNGRE!!! Moahahaa!

Anonym sa...

JAG AR LIKA LANG!!! mohahaha /fia