fredag 6 juni 2008

Holy schmoley guacamole!

Det ska regna i början på veckan säger SMHI! Jag minns inte när det regnade här sist. På riktigt alltså, det var MINST en månad sen. Men det blir jäkligt bra för de stackars bruna gräsmattorna ändock. Fast sommar och sol vill man ju ha, såklart. Men inga mer skogsbränder på ett tag är ju positivt. Hoppas det inte blir som förra sommarn bara, som också började så lovande...och ja, sen vet ni ju själva hur det gick.

Fett, hoppas veckan börjar med löneförhöjning. Chefen kommer tillbaks från sin semester. Om ni undrar varför jag skriver om början på veckan när det bara är fredag så är det för att min hjärna tror att det är söndag idag eftersom jag var ute igår, är ledig idag och ska jobba imorn och på söndag. That's why.

Idag har jag således varit lite bakis. Kvällen har spenderats i obakis-tillstånd dock, tillsammans med Davve och hans far som är på besök. Vi har käkat (mmm, burgare på Götas) och tagit en öl till maten. Jag var egentligen sjuuuuukt sugen på cola, men föll för grupptrycket och tog en öl till. Det var väl sådär gott, men men. Ville inte att jag skulle verka bakis, haha.

Nepp, snart sovdags, jobb imorn som sagt, även om nu det inte innebär att jag måste gå upp med tuppen. Oh, kom på att jag ju kan ta med plugg och sitta vid datorn i ÖM (öppna magasinet, dvs. resten av museet) och skriva på uppsatsen, då det säkert inte kommer att komma mkt folk och jag ändå ska hålla uppsikt över ÖM också. Förträffligt! Därifrån har man dessutom helt ok inblick i datorspel...Guuuud så fruktansvärt ointressant att läsa, haha. Jag skriver ju bara ner det eftersom jag fick den förträffliga idén just nu :)

Japp, men sova är det väl som gäller då.

PS. Janne (hahahaaahahaa, jag skulle skriva JENNY!, träffade visst lite fel tangenter där!), JENNY, kom ihåg: Sex and the City på tisdagen den 24:e!!! Det var väl då vi sa? Passar gött med mitt schema.

Gonattpusshej!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kommer ihåg det! Aida är informerad också. YEAH!!

//jenny

Anonym sa...

eller det är förstås underskrivet Janne! Kalla mig gärna det framöver!!