fredag 13 juni 2008

Vikarien

Hej mina vänner!
Jag kan nu förkunna att jag har skrivit under mitt anställningsbevis som vikarie, fr.o.m. 20080801 t.o.m. 20090228, med eventuell chans till förlängning.




Det bästa med det hela?
Lönen! Jag vågar inte ens skriva det här, haha...det kanske betyder otur eller nåt ;) Jag återkommer med det tror jag...
Fredagen den 13:e är från och med nu en turdag!

Back to work!

AAAAAAaaaaah! Jag är helt överlycklig, även om det kanske inte märks här!

I helgen ska det firas!

Pusshej!

3 kommentarer:

Anonym sa...

ÅÅÅåå hejja! Va bra!!! GRATTIS!!!! :):) superjättekul ju, och den lönen, nu blev jag nyfiken:) Vi får höras! nu ska jag ut i regnet, blää. Men men. Puss & vi hörs!!

Anonym sa...

men säg lönen då ffs!!!

o ja grattis vännen. Kom och fira hos mig imorgon kl. 18 äter vi sushi och ser sverige och dricker gott!

//Jenny

girlfriendinacoma sa...

Tack Linda, det känns så inihelvete bra!! lönen...jag trodde på kanske nitton, hoppdes på kanske kanske tjugo och det landade på femtonhundra mer än jag trodde på, hänger du med ;)
och tack jenny med, å jag tänkte preciiiis på sushi! mumma!

Pusspåer!