onsdag 21 maj 2008

Jag är väl för löjlig...

Jag ska åka hem till mina föräldrar över helgen och en bit in i nästa vecka. Väl där ska jag mest plugga. Jag kommer att vara borta i MAX en vecka. Detta är vad jag har plockat fram hittills som jag vill ha med mig:

Det är ju jättelöjligt! Tre par skor, plus ett par skor som jag ska ha på mig! haha. JAG SKA SITTA I ETT HUS PÅ LANDET OCH SKRIVA UPPSATS! Haha. Men man vet ju aldrig liksom...man vet inte vad det blir för väder, man vet inte om man åker iväg till stan nån dag. Dessutom ska jag hälsa på Karin i V-ås på lördag, och jag vet inte om vi ska vara hemma hos henne eller gå ut. Och om vi går ut vet jag ju inte heller vad jag ska ha på mig... Det är inte lätt alltså. Men lite ska jag rensa i min packning, jag lovar.... Eller så tar jag min stooora väska, så får jag plats med alla mina böcker däri också :P Jaja. Nu ska jag packa klart!

Linda, du har inte tid/möjlighet att åka en sväng till V-ås på lördag och joina? :)

GOODBYE!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Clara! Du har ju packat mer an vad jag har med mig for nastan 5 manader har.. Skarp dig! ;) Puss!/fia

Anonym sa...

Åååå vad vore en kväll med er i Västerås! Fantastiskt tror jag att det vore, dock så tror jag att jag måste vara hemma, lugn och sansad i helgen eftersom jag har opponering på måndag (både den jag ska göra och på min egen uppsats), men om jag ändrar mig så hör jag av mig!:) pusss!!

girlfriendinacoma sa...

Linda: Jag tänkte nästan det :) men det hade varit skojskojskoj! Men, fler tillfällen kommer, vi ska ju besöka varandras städer och balkonger i sommar ju :) Puss! Och lycka till med opponeringen dessutom!

Fia: Haha, jag veeeet... Men jag kan inte låta bli :P Jag tog med allt dessutom, haha. Puss!