onsdag 14 maj 2008

Alltså...

...jag fattar verkligen inte. Jag shopar. Ganska mycket, för mycket för min ekonomi. Men ändå har jag inga kläder! Jag fattar inte...på riktigt. Har jag nån slags klädmonster boendes i min garderob som äter upp mina kläder? Köper jag fel saker? Ok, det som jag kan komma på som jag använder och som är nytt är två klänningar, en kofta och en t-shirt. Iofs har jag väl köpt några skor också... Men...men...jag fattar inte. Vad lägger jag annars mina pengar på? Äh. Jag saknar helt enkelt flera ganska basic grejer i min garderob. Och visst, självklart så har jag kläder så att jag klarar mig i ååår framåt. Visst. Men ÄNDÅ! Jag "behöver" en svart kjol, gärna med lite högre midja, någonting blommigt - gärna en klänning, basic t-shirts - minst en svart, men gärna några färgglada också, ett par snygga och samtidigt bekväma shorts, en svart klänning, någon mer kofta...jao. Det borde ju inte vara SÅ svårt att fixa. Eller...om man inte har några pengar så är det svårt. Men men. Snart ska jag börja använda mina daaarlings - sandalerna. När det blir varmt igen. Om. Jao, that's that.

Den här veckan har jag varit flitig på riktigt och plugga varenda (tre) dag(ar) på ett bibliotek! Och imorn är det dags igen. Hurray för mig! Inlämningen för uppsatsen är nästa fredag. Förhoppningsvis blir två personer i klassen färdiga, haha. :P

Nu ska jag nog sova så jag kommer upp i tid för att studera duktigt imorn. Gonatthejpusshej!

PS. Gissa var jag var i fredags!? Haha, jag kan inte sluta tjata...fast Linda har jag inte tjatat för än. Ringer och gör det nån dag. Snaart!

1 kommentar:

Anonym sa...

Å ja, ring gärna, eller jag kan ringa och bli tjatad på EFTER imorn klockan 14 för då är det nämligen dagen D och tiden T. Typ. Inlämning. Och den blir av, bara jag får okej-mailet från handledare, jag lämnar in men känner att det blev nog inte som jag tänkt mig MEN nu är jag så så såååå trött på skiten och vill bli av med den och hur många fler veckor jag än skulle spendera på dne så skulle den inte bli bättre eftersom min handledare inte är någe vidare värst bra. bara så du vet. Men imorn blir jag jag igen, inga fler tok 8-22 dagar...aaaaah, så skönt. Så imorn ska det ätas lunch ute och på lördag ska det fiiiiiras! Fint ska det bli. Men som sagt vi hörs!!! puss!!!//Linda