torsdag 31 maj 2007

School's out for summer

Jaha, då har man visst sommarlov då. Om Bertil är nöjd med min komplettering vill säga. Hoppas det. Vi fick VG på den sista uppgiften/arbetet. Fett nice liksom! Om inte nånting konstigt inträffar borde betyget bli VG på hela pedagogikkursen. Det är ju nice. Så ja, nu är det väl sommar då. Imorn är det första juni och allt. Knasigt som fan! Har sökt lite jobb och sånt de senaste dagarna. Igår fick jag ett trevligt samtal. Tjoho, jag har fått lite jobb... Som telefonintervjuare i nån kampanj som håller på i 15 dagar. Det är ju inte heltid då, men jag räknade ut att det blir ca. 2000 kr på de två veckorna, och det är ju helt ok. Ska dit imorn och prata med dem om hur det går till och vad det är för kampanj och så. Spännande! Här ska jag jobba: http://www.splitvisionresearch.se/
Det verkar ju helt ok. Seriöst och så. Man var tvungen att ha läst minst 60p etnologi eller antropologi. Fett. Jaja, lite pengar! :)
Nu tror jag att jag ska ta en långpromenad i det vackra vädret. Måste ju börja jobba på solbrännan nu! Pusshej!

Inga kommentarer: