måndag 21 maj 2007

Gah!

Gud vad jag hatar sånadär jävla könsstereotypiserande skitprogram som "The mom show"! Hahahaaa, det är så patetiskt. En hög med kvinnor, mammor, sitter där med några bäbisar och pratar om sina karlar med nån manlig "expert" av nåt slag. "Alltså, min man, han lyssnar inte på mig, han hör aldrig vad jag säger och om han hör så glömmer han bort det på en gång. Varför gör män så?" Så ska den manliga experten svara på och förklara varför alla män är så och så och gör det och det och varför de är så dumma i huvet allihopa, alla världens män. MEN FÖR HELVETE! Din man skiter i att lyssna på vad du säger för att du är en patetisk och tråkig människa som inte har något vettigt att säga!!! Inte av den anledningen att han är en MAN (denna konstiga, underliga, besynerliga människoras!)!!! Bluäää, jag får krupp.

Inga kommentarer: