fredag 25 maj 2007

Hair

HEJ!! Jag har precis klippt mig. Inte på längden dock, utan bara klippt upp det bak. Rejält! Så nice, jag är galet nöjd alltså! Fortfarande långt hår, men mycket mer levande och med mycket mer volym och mycket roligare än bara långt, rakt och trist :D Jag är nöjd och glad, och nu ska jag fortsätta (eller ja, sätta igång för idag) plugga! Senare, ikväll, ska jag och mina klassisar till Vasastan för att käka och hänga. Fett nice liksom!!

Och Linda är hemma :D haha, det är ju crazy! Vi hörs snart då Linda! Jag testar att ringa dig innan jag sticker till en klassis för att plugga vid 4-snåret! Annars kan vi höras imoooorn! Om du nu får för dig att läsa detta innan vi hörs. Haha, ett personligt meddelande till Linda liksom. Eller nä, det var inte så jättekul kanske. Men ändå. Nu måste jag plugga! Adios!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men åhhh jag vill också klippa mig och bli nöjd med mitt hår!!! Klipp mig!!! /f i a

Anonym sa...

hej:) var klasstraffen kul? min fingrar har inte vant dig ännu vid svenska tangentbord så dom vägrar trycka på åäö, skiiiit irriterande, får sitta och ändra hela jääävla tiden...men men, dom lär sig snart. Jag vill kanske också klippa mig, men jage vet inte hur, alltid den eviga frågan....jaja, så du vet:) funderar förövrigt på att hälsa på er därnere i juni, kanske, ska se över min lilla lilla ekonomi först, men kanske!:) nu ska jag fixa mig, håret, smink, allt, för första gången på läääänge! wooohaa!! puss!!!//Linda

Anonym sa...

Vill se!! lägg upp bild
kram /Jenny