tisdag 22 maj 2007

hejhej!

Här sitter jag och kliar mig i huvet med skaftet på en pensel! Vill inte klia direkt med fingrarna nämligen, för jag håller på att färga håret! Så snart är jag antingen lite blondare och lite lyckligare, eller kanske...tja...lite fulare helt enkelt (kan inte riktigt komma på vilken färg det skulle bli om det blev fel...). Tjooo! Spännande! Snart dags för tvätt! Typ nu, för nu ringer alarmet! Adios!

_________
Update!!:

Lite blondare, lite snyggare.

Before, för några veckor sedan.

After. Tada! Lite ljusare, mycket ljusare i ansiktet! Tokigt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men clara du ska ju inte ha blekmedel i ansiktet.. Otippat att jag skulle säga så.. nä kanske inte! Puss! -fia

Anonym sa...

meeeen så tjusigt:) jag ringer dig imorn, så du vet! har ocksa färgat håret, kändes uuunderbart att återgå till det normala, solblekt med utväxt är inte min grej...:) men nu är allt frid och fröjd igen, mitt hår är back on track. yeah, hörs imorn dådå! puss//linda

girlfriendinacoma sa...

hihi, linda är tillbaka...hihi