fredag 14 mars 2008

Sista praktikdagen...

Så idag var den slutligen här - den sista dagen på praktiken! Det är sjukt vad fort tiden har gått sedan jag började där den 15:e oktober... Och som ni vet så har jag ju trivts hur bra som helst, så det känns helt konstigt att det är över nu. Hah, eller ja...jag kommer tillbaks och jobbar ett par veckor (med LÖN!) om ca. en månad och sedan hela sommaren, så det är ju inte direkt så att de blir av med mig :P. Och ändå blev jag avtackad idag med present och allt...eller presenter till och med; en bricka och en plånbok/börs från butiken. Åh, men de är ju så snälla och gulliga allihopa :) Tänk om det inte var så att jag ska tillbaka snart igen, jag skulle ju sakna dem hur mycket som helst! Jaja, dessutom håller "vi" så smått på att planera hur jag ska ta mig in i organisationen på bästa sätt för att ha jobb i höst också...ja herre min gud, jag har ju värsta lobbyverksamheten igång för att jag ska få diverser vikariat och tjänster där borta... Ja, ja, mina planer på att få jobb på museet har jag ingen lust att närmare diskutera i denna offentlighet, hör av er om ni är nyfikna. Man kanske skulle satsa på den lediga tjänsten som museichef, eller? ;)

Nä, nu ska jag göra med redo för middag på Götas. Flashigt! PUSSHEJ!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter fint det där ju! du får tell me all about it om en vecka, typ:) Ni behöver ingen samhällsanalytiker där borta då, jag menar nu när du har lite kontakter?;) men fiiint låter det! själv har jag skickat jobbansökningar....hoppashoppas! nu ska jag äta choklad. pussheeej! //Linda

Anonym sa...

ja men chef är väl en lagom början? tycker jag! nej men seriöst tror jag det kommer fixa sig fint med jobb i höst. /Jenny