tisdag 25 mars 2008

Postorder

Jag har just beställt lite grejer från HM...en klänning, ett par skor (om jag inte avbeställer dem, leverans först i juni) och...ehum...två par solglasögon. Jag kan inte rå för att jag gillar solglasögon så mycket! Det blir mitt nionde och tionde par i modern tid...och det är ju inte så mycket! Andra och tredje paret för i år. Får se hur de passar! Egentligen så är jag bara riktigt förtjust i ett par, mina från förra sommaren. De är fortfarande perfekta. De ena jag beställde var förvillande lika dem, fast svarta istället för sköldpaddsmönstrade. Hoppas de passar lika bra! De andra såg verkligen jättesnygga ut, men sen är det ju en annan fråga om man passar i dem...men med lite rabatt (kolla alltid på rabattkod.se innan ni beställer nånstans ifrån!) så kostade de bara 24 spänn, och det är ju överkomligt :) Dessutom har jag spanat in ett par Wayfarerkopior på...eh...Buttericks. Haha, men ja, de var fina :) De som jag köpt på Lindex är lite för smala för mitt ansikte, de från Buttericks såg lite bredare ut... Jaja, nog tjatat om solglasögon, kan inte vara så intressant att läsa om....förlåt.
De snyggaste HM-brillorna (orkade inte beskära bilden, därav mycket vitt...)

Min glasögonhög. Ett par bor tillfälligt hos Jenny också. Favoriterna längst fram till vänster, om nån skulle råka bry sig.

Imorn, då jävlar ska jag promenera i snön (det har ju snöat kopiösa mängder idag!!) till Bengans och införskaffa mig Håkans nya! Den har tydligen läckt ut på nätet redan, men jag vägrar tjuvlyssna. Men imorn, då jävlar!

Kolla snön liksom! Det är ju för fan snart april!

Nu ska jag gå och köpa lite sill och potatis. Snabbt och gott! Fick lite inspiration hemifrån på lättlagad och god mat (ja, annan än sill och potatis alltså) men jag har inte riktigt orkat ta mig iväg för att handla ordentligt än. Tänkte ta det i samband med skivshoppandet imorn. Så att ni vet det, intressant värre...blö.

Hejdå!

Inga kommentarer: