måndag 3 mars 2008

Back in business!

Hej mina vänner! Jag har fått min dator tillbaka efter sisådär hundra år. Det känns gött, förutom att datoraffären som jag tänkte hänga ut med namn men vars namn jag inte kommer på nu inte har hittat nåt fel och alltså inte fixat nåt. haha. Men de har uppdaterat några drivrutiner. Hoppas det hjälpte....jaja, än så länge funkar den utomordentligt iaf! Så gött att slippa windows 98! haha. Jaja, ojoj vad det har hänt mycket den senaste tiden! Så mycket att jag måste redogöra för detta i olika inlägg. Men här kan jag ju börja med att skriva om Håkis. Håkan Hellström med andra ord. Och hans kommande singel (eller har den kommit ut redan?). Jaja, skit samma, den är hur som helst fantastiskt bra!!! Jag ser fram emot nya skivan som fan. Och konserten på Scandinavium, hur ska vi göra med den då? Slut på ståplatsbiljetter såklart... Jaja, det löser sig det med. Kul att han är aktuell igen iaf! In more ways than one liksom... Jaja, nu kommer två fristående inlägg om mina olika Storbritannien-resor! Pusshej!

1 kommentar:

Anonym sa...

Klaga inte på windows 98! /fia