måndag 19 november 2007

Tight

Jag "råkade" köpa ett par jeans idag...men jag har letat jeans i en evighet, och idag hittade jag ett par som jag hoppas blir de perfekta! Jag provade nämligen ett gäng jeans på H&M, varav ett par var liknande de ljusgråa jag har sedan tidigare, fast mkt mörkare - typ svartgråa. De satt perfekt! Så därför köpte jag en storlek mindre! De ljusgråa i samma sorts lite tunnare tyg har nämligen töjt sig så in i helvete. Och jag kunde utan större problem klämma mig in i de mindre jeansen såååå. Än så länge (går om kring i dem här hemma) har de töjt sig lite, men inte för mycket. Och eftersom de är såpass tunna var de inte obekvämt små till att börja med. Och det är ju rätt viktigt, de får ju inte vara för små liksom. Nä, än så länge känns de helt perfect! Men men, vänta bara, snart åker väl även dessa tillbaka till affären :(

Dessutom vill jag ha skor. Med klack. Klackskor. Provade knyskor med knasigt hög klack på Din Sko igår. De är fiiina. Men det känns som att man kanske skulle börja med lite lägre för mina stackars ovana fötter och bens skull.

That's enough! Nu ska jag äta thaimatsrester från igår, senare ska jag laga fisk i ugn har jag tänkt. I helgen ska jag kanske jobba! TJÄNA PENGAR NI VET!

Fick förresten höra talas om en fond idag. Den fonden kan man som göteborgs-student söka pengar ifrån. Och typ garanterat få dessa pengar, utan motivering och skit. Femton tusen, bara sådär. VARFÖR i helvete sa ingen det till mig tidigare för? Nu är det ju för fan försent...skit också.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ursäkta mig men vad är detta för fond!!?? /fia