måndag 10 september 2007

Skor...

På tal om att klä upp sig (förförra inlägget). Man borde börja göra det mer i vardagen. Isåfall skulle jag ha dessa skor på mig varje dag:

De är så fulsnygga så jag dör...mest snygga. Men lite tacky sådär. Lovely! Mmm, jag ska börja klä upp mig varje dag! Jag letar för övrigt efter den perfekta kjolen. Den ska vara svart, lagom lång (en liten bit ovanför knät) och ha fin form, gärna tulpanform. Och så ska den naturligtvis vara bekväm också. Så ska jag ha den med mörkgrå tjocka strumpbyxor och svarta skor, gärna knytskor, gärna skinn-gubbskor typ. Eller de här ovan då. Fast jag tvivlar på att jag skulle kunna gå omkring så en vanlig vardag och känna mig bekväm, haha. Nä, det är dags att börja använda skor med klack nu. Jepp. Imorn blir det höga klackar hela dan (speciellt om jag ska vara hemma och plugga...). PUSSHEJ!

Edit:
Förresten så har jag beställt västa grymma inspirationsboken!! Hoppas den kommer snabbt!

Inga kommentarer: