lördag 8 september 2007

...

Alltså, jag är så grymt sugen på att klä upp mig - riktigt rejält liksom. Paljetter, lack, höga klackar, klänning...extremt liksom ;) Men det får man ju ofta tillfälle till? Eller inte va... Det suger ju. Vill använda mina lila 25-kronors-platåskor. Och min paljett(stavas?)-tröj/jacka. Exempelvis. Jaja.

Igår var jag inte på Håkan på Liseberg, trots att det var planen. Men det var trevligare på kupan. Idag var jag en extremsnabbis på stan med Davve. Köpte nya strumpbyxor och ny mascara. Ville ha gråa strumbyxor, men det fanns inga fina så det blev svarta :/ men men, nån annan dag ska jag köpa gråa. Mörkgrå. Stickade. Fiiiina. Och en ny svart kjol, det är ett måste!

Förresten, min dator är ju helt wack. Nu har den funkat alldeles utmärkt flera dagar i sträck...hoppas den fortsätter med det! Att det bara var nån konstig tillfällig bugg som gjorde den cp förut :P Man kan ju alltid hoppas liksom. Ikväll är det fotboll på tv som folk ska kolla på. Jag bryr mig måttligt, men ska kanske titta lite på matchen ändå i kupan bara för att komma iväg hemifrån en sväng. Sen ska jag försöka tvinga Fia till att spela biljard med mig. Det ska väl kanske inte bli jättesvårt, bara hon kommer hem från sitt biobesök nån gång....

Vad extremt osammanhängande jag skriver i min blogg förresten. Det är nog mest för att jag inte riktigt förväntar mig att någon ska läsa den. Men skit samma. Nu ska jag fortsätta kolla lite coola bloggar och få ännu mer lust att klä upp mig! Adios!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hola babe, jag har stenkoll på din blogg och läser varenda ord som om det vore dom sista orden i världen! så du vet. och du, du är välkommern på superglamfest hos mig om tjugo minuter, jag tar mina nyårshandskar och du tar dina skor! ses snart! pusshej!//Linda

girlfriendinacoma sa...

haha, nu svarar jag på kommentarer i min egen blogg också...menmen. vad fint att jag har en trogen läsare iaf! :) är festen fortfarande igång? för då tar jag nästa buss, eller nä en taxi förresten, och kommer med mina skor! Puss!