torsdag 27 september 2007

shopshopshop

Jag funderar nästan på att beställa nåt från Asos rea....är lite sådär köpsugen. Får se om jag hittar nåt fynd! Jag får trots allt 2000 i lön imorn :P
Annars då? Well, jag ska till Mölndals museum på måndag :) Ska vara med på en internutbildning om spelberoende...och det måste väl ändå ses som lovande att få vara med på en internutbildning? Då borde man väl få praktik va? :)
Mår fortfarande inte toppen va, skulle försöka få en akuttid på vårdcentralen genom att ringa tidigt imorse som en sjuksköterska jag pratade med igår tyckte att jag skulle göra. Dagens sjuksköterska var dock inte lika vänlig och hjälpsam. Tuggade på ett tuggummi eller sög på en halstablett eller vad fan det var och lät fördjävla nonchalant. "Ja, det är ju inte akut förstår du". Nä, det fattar väl jag med, men jag har trots allt levt på värktabletter i typ över en vecka, men det är väl bara att knapra vidare tills på måndag då! Blöööö, kärring.
När det gäller kändisspaning så har det väl inte hänt så mkt sedan igår....fast jag har lite inside-info gällande klassisen, men det känns dumt att skriva här :P haha.

ADIOS!

1 kommentar:

Jenny R sa...

jag tror jag ringer dig om infon. jag kan lägga till att jag såg lasse brandeby aka kurt olsson igår omg omg.