tisdag 11 september 2007

Museum

Jag fick precis ett mail från Sjöfartsmuseet där de skrev att de tyvärr inte kunde ta emot mig som praktikant...Nähä. Stadsmuseet har inte svarat än. Mölndals museum ska jag skicka mitt CV till, så det är ju positivt. Nu ska jag nog slå en pling till Röhsska och kolla vem som har hand om praktikplatser där. Dessutom ska jag jobba på lördag och söndag. Mitt liv kretsar helt och hållet runt museer just nu, haha. Nejmen, det blir asbra att jobba i helgen, money money! Dessutom ska jag till Nef på söndag med skolan. Crazzzy!

Grattis till mig och Davve, 3 år idag...haha, herreje vad tiden går. Och grattis till Fia i förskott som fyller 23 på söndag!

Pusshej!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du! Jag vet precis vad det där var! Det där var inlägget som garanterar din säkerhet i frågan om att komma ihåg min födelsedag. Nu kan du alltid säga " men jag skrev ju i min blogg i tisdags iallafall..." Fy vad dåligt! Jag är besviken... ;) /fia

Anonym sa...

Btw lycka till museumandet!

girlfriendinacoma sa...

haha, ja...du slog huvet i spiken eller vad fan det heter (haha, inte det iaf..men men). Precis min tanke!