lördag 18 juli 2009

20090718

1. VAD HETER DU? Clara
2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG? Militärgröna
3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU? TV:n
4. VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL? Mat och en öl på Henriksbergs takterrass med Linda, Billy och Emma
5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT? Chokladmuffins
6. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET? Helheten I guess, vet inte riktigt vad det allra första är
7. HUR MÅR DU IDAG? Jag känner mig lite tom. Saknar vänner - Linda, Karin...Fia med, för hon bara jobbar :(
8. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK? Cola
9. FAVORITSPORT? Ingen
10. HÅRFÄRG? Blond
11. ÖGONFÄRG? Blå
12. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG? Soluppgång när man inte gått och lagt sig än
13. LYSSNAR PÅ JUST NU? TV:n fortfarande
14. KRAMAR ELLER KYSSAR? Både och
15. HUR BOR DU? 49 kvadrat i Gamlestan, all by myself
16: VAD LÄSER DU? John Ajvide Lindqvist (fast jag läste ut Människohamn här om dagen, så just nu läser jag inget...)
17. FAVORITSPEL? Vet inte
18. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN? Oh yes
19. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN? Nä
20. ÄR DU ROMANTISK? Jag vet inte, lite kanske. Men inte jätte tror jag.
21. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG? Ibland. Inte just idag, men jag mår rätt bra oftast i alla fall
22. VAD SKA DU GÖRA IMORGON? Antingen åka hem till Kungsör eller så ska jag väl göra ingenting som vanligt
23. VAD ÄR KLOCKAN JUST NU? 12.18

1 kommentar:

Anonym sa...

Men å men åååå, träffas i veckan! hurfintsomhelst:) Jag ringer imorn så styr vi upp det hela! Fint äre. Puss!!//Linda