söndag 10 maj 2009

I'm a Barbiegirl in a Barbieworld

Oh ja, det är Barbie för hela slanten just nu. Vår utställning öppnar om mindre än en vecka nu (16/5) så det är ganska galet nu... I fredags jobbade jag från 11 till 22 och idag var jag inne i några timmar. Följande vecka kommer det bli mycket, mycket jobb. Jääävligt kul är det dock! Alla som kan, kom på invigningen!

Annars då? Jo, det är mest bra. Jag är lite förkyld idag dock och trött som tusan efter att ha sovit lite för få timmar föregående natt. Men jag är ganska övertygad om att jag kommer att vakna pigg och frisk imorn! Håll tummarna för det är ni snälla.

Jo, jag är visst tok-blond nu också (AKA Barbie-blond). Titta här (bilden är snodd från Beas Facebook):

How about that?

Nu ska jag sova! Och vakna frisk och pigg, så det så!

1 kommentar:

Anonym sa...

Alltså du ser ut lite som en real life Baribie nu. Du har helt gått in i arbetet och jag är orolig. När du börjar komma i rosa små korta klänningar och överdimensionerade kammar så blir jag orolig på riktigt. Du jobbar för mycket. Snart kommer du börja ragga på snubbar i silverkavaj och rosa fluga som heter Ken. Då blir det Sahlgrenska psyk på en gång så du vet. /Sofia en orolig kamrat