söndag 1 mars 2009

Skins

Såg precis sista 20 minuterna av ett Skins-avsnitt (nr. 9, säsong 2). Jag följde den serien under de kanske första 5 avsnitten eller så, men sen tappade jag det... Men åh. Vad fint det var... Ni vet, sådär så man fäller en tår och vill se mer, mer, mer! Så nu blev jag sugen på att se en riktigt bra film (eller serie då, men film känns lite enklare att se från början till slut dårå). En såndär film som man blir helt berörd av och som fastnar i ens medvetande. Hehe, det låter måhända lite högtravande. Men, men. Det är vad jag vill nuuuu. Jag fick iofs Babel i julklapp. Den kanske är bra? Jag blev väldigt, väldigt pepp på att se Trainspotting igen också, det var ett bra tag sen nu. Är det för sent för att börja kolla på film nu måhända?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har precis börjart kolla på skins! så bra ju även om jag inte riktigt är med. Men det är ganska populärt här!

//Jenny

Anonym sa...

åh jag vill se trainspotting! det var long time sen. Du har inte kollat den än va? Vi tar`t nästa vecka. Puss /fia