söndag 15 februari 2009

Håret etc.

Jag har länge velat göra nåt med mitt hår. En lugg har varit på tapeten ett tag, och ny färg. Och till slut orkar jag inte stå emot längre. Då kan det hända grejer. Först blev det ny färg, brunt med en aningens lite rött i. Sen blev det också trist. Ja, då gjorde jag en Linda. Lugg kallas det också.

I fredags var jag dessutom på lanseringsfest för ett nytt klädmärke som mångsysslaren Ali ligger bakom - kolla in: Davoodi by Friends. Han är min vän Samiras bror dessutom och ligger bakom Göteborgs egen modemässa Fresh Fish som går av stapeln om ett par veckor. Festen var trevlig, men klädångesten var total innan. Till slut blev jag rätt nöjd dock. Här följer några bilder på hår och några suddiga på mina kläder för kvällen också. Hoppas det ska smaka! Eeh.





Nu är jag trött så det förslår. Mamma har varit här lördag till söndag, vilket var mysigt värre. Imorgon stundar arbete. Denna arbetsveckan blir dock kort, för på torsdag kommer fina Linda, så då och på fredag tänkte jag vara ledig! Så har jag hört rykten om att Karin ska dyka upp på lördag också! Värsta grejen. Bäst jag sover nu då!

Adios!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men fiiiint!!!:) Lugg är bästa grejen. Tur att våra luggar får träffas lite på torsdag och umgås, dom är bra dom. Men kul men färg också. Fint fint fint!

Men karin i göteborg?!? vad är detta?:D så skoj allt ska bli.

Nu ska jag soooova. Puss!

Anonym sa...

Jävlar vad snygg du är Clara. Sjukt snyggt!!

//Jenny

girlfriendinacoma sa...

Lindis: Ja, lugg är bra! Tänk vad kul våra luggar ska ha tillsammans :) Tack, tack :)
Ja, Fia sa att Karin funderade på att komma lörd-sönd, men jag vet inte om det blev bestämt. Jag har inte pratat med henne, och just nu är jag för trött för att ringa...hehe. Så jag vet inte. Men jag ser galet mkt fram emot helgen hur som helst :D Puuuussss!

Jenniiiii: Tack, tack, taaack! :D