torsdag 14 juni 2007

Glory Boat

Glory Boat blir det ikväll! Ska bli grymt kul, hoppas och tror jag :) Har hört så mkt bra om den klubben så det ska bli riktigt spännande att besöka den! Jenny kommer hit sen på lite förferre, en perfekt anledning (i kombination med vädret) att stanna inne och städa liksom! Såååå skönt och bra, då min lägenhet i det närmaste har liknat en knarkarkvart den senaste veckan... aaah! Har redan röjt undan den mesta disken och torkat av bordet och sådär! Nu ska jag käka en försenad frukost, sen blir det en tur till apoteket för ny allerginässpray och sedan vidare till systemet för ny ööööl. Sen blir det mer städning för hela slanten, med musik på hög nivå i bakgrunden! Tror inte att jag över huvud taget skulle kunna städa utan musik! Det förhöjer ju stämningen som fan :)
Oh förresten, jag shoppade igår! Mycket trevligt, köpte en massa saker för en förhållandevis billig penning. Jag fyndade en del med andra ord. Här är ett smakprov på några av de grejerna jag köpte:

En grå tunika från Cubus. Den kostade 249:- tror jag, så köpte jag en t-shirt där också som kostade 169:-. När jag skulle betala blev summan av detta överaskande 149:-. Inte mig emot! Älskar Cubus galna rea-grejer!

En fantastiskt skön och fin supergul t-shirt/klänning köpte jag på Indiska för ca. 89:-, tights därifrån också. Sjalen köpte jag på H&M och den är myyyys.


Nu ska jag äta min gröt som blev klar för flera minuter sen! Adios!

Inga kommentarer: