lördag 23 januari 2010

Lördag = Bra dag

Lördag idag, bra dag idag. Den har börjat lugnt och stilla, efter en mycket, mycket lugn fredag. Vaknade vid tio imorse, kom upp runt halv elva kanske, åt frukost en timme senare och nu (tio över 12) sitter jag i soffan med So you think you can dance? på i bakgrunden och med datorn i knät. Ska snart resa mig och borsta tänderna, gå ut en sväng i solen (främst för att köpa öl, men ändå) och sen dessutom städa lite! Får ett kort finbesök nån gång efter 15 och sedan blir det häng med Jenny - pulkaåkning och lite ölande/dansande står på schemat. Det kan ju bara bli bra!

Sen blir det till att möta upp med söt igen...och sen väntar en mys-söndag! Livet är faktiskt rätt gött just nu, jag har inte direkt någonting att klaga på. :)

Och inte orkar jag skriva mer just nu heller...jag måste ta tag i den här dagen! Fast jag kanske skulle ta och lägga upp några fina bilder här... Ni vet väl att jag och Sofia är fruktansvärt arty? Vi gör bara en massa arty grejer tillsammans. Titta bara:

Vi läser Sartre och dricker kaffe.

Vi spelar gitarr.

Vi bläddrar bland vinylskivor.


Vi bläddrar bland böckerna i stringhyllan.

Och självklart tar vi arty foton med en gammal kamera!


Over and out! Ha en finfin helg! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha! Jag älskar`t så himla arty! /Sofia