lördag 29 augusti 2009

Dessutom

Måste ju nämna att saker går framåt på jobbfronten också. Skulle gå ner till 50% efter sommaren, och gjorde det också. Men efter ett samtal med chefen har jag nu fått gå upp till 80%! Från och med tisdag. Det känns så skönt! Det är ju till och med mer än innan (75%). Wieho! Sen att jag har världens bästa jobb gör ju inte saken sämre heller. Åh, åh, åh så bra. Jag kom dessutom på att jag har grejer schemalagda ända in i mars, trots att mitt kontrakt går ut vid årsskiftet. Det känns ju lite lovande det med :)

Det var det!

Just nu är jag fylld av förväntan och förundran. Inte helt fel känslor att fyllas av måste jag säga... Allt känns bra. Och det är ju inte bara jobbets förtjänst. Eller ja, inte alls egentligen. Typ.

Så, nu får det vara nog. Ska ta tag i dagen. Glöm inte att läsa nästa inlägg om du kommit såhär långt, för det är också sprillans. Detta var bara ett komplement!

Och jesus vad jag tycker att Skansros är fina. Hej!

Inga kommentarer: