fredag 12 december 2008

Mår illa

Tack för de kloka kommentarerna på mitt föregående inlägg! Prioriteringarna i denna pengagiriga värld är galna, det kan man lugnt säga.

Idag mår jag illa, jag är sjukt trött, är nog hungrig också tror jag... Sov kasst inatt, så idag är jag galet seg på min lediga dag. Men, vad gör väl det egentligen :) Jag har redan fått saker gjorda, håller på och tvättar iaf. Och senare blir det after work, trots att jag inte jobbar idag. Men det kan jag väl få vara värd.

Hur som, jag är på gott humör. Den här veckan har verkligen varit en galen vecka, och gårdagkvällen var trevlig. Jag och Jenny har en ny polare. Synd bara att hon ska lämna vår fina gemenskap för London :(
Hela den här hösten har varit bananas på nåt vis...mycket nytt shit som hänt, såklart. Den senaste veckan har varit mest bananas av dem alla, på ett bra sätt. För mer info, slå en signal. :*

Och Fia! Eran skiva är verkligen jättebra! Vilken skön blandning! LOVE IT, bra jobbat, är riktigt stolt över er! :) LÄS MER OCH KÖP DEN HÄR!


PUUUUUSSSS!!!!! Ha en grym fredag, lördag, söndag...ja, ha det grymt varenda dag, jämt! Och när ni inte har det grymt så ska ni bara tänka på att det säkert blir en grym dag imorgon, eller dagen efter det, istället! Jag är er livscoatch. Nu ska jag fortsätta snurra och lyssna på "Afrika är inte ett land". HEJDÅ!

Inga kommentarer: