söndag 1 april 2007

Söndag

Jag har visst varit lite dålig på att blogga den senaste tiden. Dåligt av mig! Få se nu, vad har hänt sen sist? Jo, jag blev ju brunhårig, men sen blev jag lite ljushårigare igen...heh, jag kunde inte hålla mig. Så nu är det lite mörkblont med lite rött i typ. Helt ok färg. Sen klippte jag dessutom av nånstans mellan 5-10 centimeter av håret igår. Så jäääävla skönt är det! Det går lättare att reda ut, det är fluffigare och lättare. Det var så fruktansvärt slitet innan. Bilder kanske dyker upp om ni har tur. Så har jag köpt tre par skor på Skopunkten också:

Ett par finfina och sköna skor med snörning som jag har blivit helt förälskad i, ett par guldiga pumps (som har sjukt hal klack=dåligt när man är full, för man kan ramla och slå sig...på knät exempelvis) och ett par enkla, svarta ballerinor som är perfa efter en liten operation där jag klippte bort ett par fula knytband och klistrade lite. Skor är livet! (neeh, men kul)


Nu hinner jag inte skriva så mkt mer för jag måste äta lite och fortsätta plugga! Har mängder att läsa tills imorn eftermiddag. Puh! Adios!

Inga kommentarer: