torsdag 19 april 2007

It's been a while...

Gudars skymning, jag har varit riktigt usel på att uppdatera bloggen. Fast det är nog inte sååå många som bryr sig :P Vad har hänt sedan sist då? Jo, först och främst har jag varit på en jobbintervju, igår i Köping. Det gick väl sisådär. Men jag var iaf en av 3 som blev kallad till intervju, av totalt 23 sökande, så det var ju en ganska bra prestation i sig :) Så, i nästa vecka ska de antagligen höra av sig...så får jag se. Sen ska jag på typ en intervju här i Gbg också...jobbigt om jag måste välja! Men, men, det får jag ta tag i då :)

Igår var det en riktigt, riktigt kul kväll! Min favoritdansk, Nicki, är i stan, så jag träffade bla honom och en massa andra människor som jag inte träffat på evigheter! skitskoj. Och ikväll blir det utgång. Har höga förväntningar på kvällen, så jag hoppas att allt blir så kul som jag tror :)

Nu måste jag plugga lite! Skriver mer nån annan dag...

Tjipp och hej!

1 kommentar:

Jenny R sa...

Ja men jag glömde ju fråga hur det gick i Köping..sorry. Men vad bra att du skrev det här..


nu har jag en ny blogg btw

hoppas du får kul ikväll, nu ska jag sova :)