söndag 20 september 2009

Confusion 2.0

Because (I don't know if) I want the one I can have, and it's driving me mad...It's written all over my face.

Jag är nog en av världens mest förvirrade och veliga människor. Sällan vet jag vad jag vill, så även nu. Eller ja, just nu vill jag mest sova, men trots det gör jag inte det.

Den här dagen har mest spenderats i soffan, lagom seg sedan igår. Jag och Jenny skulle på klubb i mitt berg idag, med förköpta biljetter och allt. Klubb Höjd, Magnus Bjerkert som DJ. Inte helt vår typ av musik, men rätt pepp ändå. Men då lyckas vi vara ute på fredagen (dvs igår, fast nu egentligen i förrgår) och bli helt slut lagom till idag. Smart. Men det var trevligt ikväll ändå, trots att jag inte mått toppen. Rent fysiskt mest. Vi kom ju trots allt iväg till berget. Lokalen var grymt häftig, det var rätt kul människor som vi roade oss med att iaktta. Vi måste dock ha sett väldigt tråkiga ut där vi satt vid vårt bord och tittade på dem bara...

Igår var det Håkan på Liseberg, vilket var mysigt, och sedan efterfest på Rio Rio Rio Rio Rio Riiiio, aka. Båten, vilket var gött. Fantastiskt bra musik och en hel del dans. Och drinkar. Men ja, man var ju inte piggast i stan idag. Nu är alltså klockan 03.15 och jag borde sova. Ska göra det snart också. Men jag har ju precis börjat vakna till liv...

Imorgon ska jag ta buss 100 till Borås och gå på invigningen av Datorspel för gamers och gröngölingar. Det ska bli spännande, jag är nästan lite nervös...vilket ju inte är helt konstigt med tanke på min inblandning i det hela... Men skoj.

Sova var det ja.

God afton/morgon!

Inga kommentarer: