måndag 6 oktober 2008

Oktober

Vänner! Tiden går obegripligt fort. Redan oktober liksom. Crazy shit. Jag jobbar på och har mig. Det är roligt, ny utställning öppnar på torsd. så jag har hjälpt till med produktionen av den under den senaste tiden. Rivit papper, tejpat papper, staplat papper...gissa vilket material utställningen ska handla om... Nej, men det är riktigt roligt att hjälpa till. Känns ju bra att kunna skriva i CVt att jag varit med i slutproduktionsfasen av två utställningar.
Dessutom var jag på ett mini-möte idag om ett nytt projekt som jag ska koordinera. Så jäkla kul :)
Annars då...har varit en riktigt kul helg måste jag säga, häng med Fia, som äntligen är hemma, och med Jenny. Och flera andra i fredags dessutom. Kuuul! Sofia tog även titeln som världens mest förvirrade igår, haha.
Nu är jag trött som en liten lemur. Ska sova inom kort...
Jag hade ju en massa idéer om vad jag skulle skriva här ikväll, men det blir det ju inte mycket av. Så jag ger upp istället.

Gonatt!

Inga kommentarer: