torsdag 17 april 2008

Veckan som gått

Jaha, nu har Sofia åkt och allt. Knasigt är det, för det märks ju liksom inte av än... Men jag vet att du är framme iaf, så hoppas du har det bra därborta nu :) :*

Förutom att jag har träffat Fia i veckan så har jag jobbat en del på museet, vilket har varit trevligt. Vi har dessutom varit runt på vetenskapsfestivalen, gått på föreläsningar och hållt i dito. Idag har jag alltså PRATAT på en SCEN i NORDSTAN! haha, det ni. Det trodde jag nog aldrig att jag skulle göra. Dessutom var föredraget (på bara en kvart dock) väldigt oförberett och sponant...hade ingen aning om vad jag skulle säga (alltså, jag visste ju inom vilket ämne, men noll detaljer) innan jag gick upp. Nu stod jag ju inte där själv, utan tillsammans med en "kollega", men ändå. Är stolt över min insatts :) Vår publik var ju inte gigantisk heller om man säger så ;) MEN ÄNDÅ!

Dessutom har jag haft ont i halsen hela veckan och det vill aldrig gå över känns det som. Men utöver halsontet så känner jag mig inte det minsta förkyld. Och det är ju iofs positivt, men lite konstigt känns det.

Så det var väl min vecka hittills, det är fördjävla gött att tjäna pengar I must say!
Nu ska jag snaaaart diska och koka ris till morgondagens lunchlåda. Det lockar väl sådär... Hörs snart kids!

Puuuzzzzzzzzz

1 kommentar:

Anonym sa...

Å har du hört ifrån henne?:) va fint att hon är framme! Allt väl annars? jag skriver uppsats så jag blir liiite tokig!men men, det måste väl göras nån gång. pusspusshej!//Linda